zondag 5 april 2009

Soms doe ik gek

Als het warm in huis is door de zon, zoek ik lekkere koele plekjes op. Tja vrouwtje vindt dat natuurlijk weer gek!


Het is gewoon lekker koel in de wasbak.
En ik heb er geen last van Kim. We vechten veel de laatste tijd. Soms zit ze de hele avond achter me aan. Dan denk ik weleens: val maar weer uit het raam en ga in de bosjes wonen...
Vrouwtje én baasje mopperen vaak op onze haren. Tja, voorjaar he dan verharen we. Maar nu worden we gekamd ... echt niet leuk hoor. Vooral niet voor mijn staartje ... die wordt steeds kleiner.
ik zal er binnenkort een foto van laten zien!
Fijne zondag, ik hoor weer ronkende motoren, dus vrouwtje gaat weer F1 kijken.
Plaats dat ze het balkon gaat opruimen, zodat Kim en ik er kunnen spelen...
Misschien volgende week met Pasen?

Geen opmerkingen: