zaterdag 28 juni 2008

Brand in de buurt

Vrouwtje was de hele week bijna niet thuis; 's morgens vroeg weg, 's avonds laat thuis.

En dan was ze niet vrolijk, alleen maar mopperen. Op baasje, op Kim en op ... mij... nou ja. Ik weet van niets.
Ik doe mijn best om lief te zijn maar ja, zonder aandacht kom je al snel op het verkeerde pad.


Ik probeerde nog om in haar tas te kruipen om mee te gaan naar school maar dat mocht ook al weer niet!

Hier liggen Kim en ik op de deurmat te wachten tot vrouwtje van haar werk komt. Sorry Kim maar dit is geen flateuze foto van je achterwerk!

Sinds vandaag is ze vrij, vakantie heet dat, ja, en nu is ze weer wat rustiger...

Twee dagen geleden rook het hier vreselijk vies en ik zag grote wolken: wow stond de hele gamma in de brand; vrouwtje heeft een paar foto's gemaakt. Errug hoor, maar gelukkig geen gewonde katten...

Doei String

Geen opmerkingen: