zondag 1 juni 2008

Je groeit uit je schoenen

Zei oma vroeger altijd. Ja, ja, iedereen wordt groot!
Ik ook. Kijk het verschil: 4 weken geleden...

vandaag....
Ik ben nu net zo groot als die schuiten. Sorry dat ik even niet naar de camera kijk. Gisteren zag ik Hollands Next topmodel, en die dames doen ook niet altijd wat de fotograaf wil!

Wanneer komt er eigenlijk Hollands Next Topcat. Dan ga ik zeker meedoen. Maar om te winnen moet ik wel een beetje mijn figuur gaan letten. Ik heb de laatste tijd zulke lekkere hapjes ontdekt: mayonaise, ei en blauwe kaas....

Hmmm echt lekker hoor, mag toch wel een keertje voor de zaterdagavond?
Maar vandaag weer gewoon aan de Purina brokjes hoor!
Vrouwtje gaat weer (!) werken dus ik kan weer de hele dag spelen met Kim en mijn baasje.
Doei String

Geen opmerkingen: