maandag 4 augustus 2008

Mensen zijn niet consequent!

Gisteren was ik weer bezig met een van mijn onderzoekjes: hoe ziet de binnenkant van een zak eruit!

Vrouwtje hoorde het geritsel en kwam niet meer bij van het lachen. OH OH WAT BEN JE TOCH GRAPPIG hoorde ik. Tuurlijk werden er weer foto's gemaakt, no problem.
Maar 's nachts wilde ik nog even lekker door spelen. Hoor ik uit de slaapkamer wel 10 keer STRING KAPPEN' STRING HOU OP MET DIE HERRIE.
Nu was het zeker niet leuk meer, ik ging natuurlijk gewoon door.
Komt ze uit bed met een hoop gemopper, JA ZO KAN IK IK NIET SLAPEN, WAT EEN P** HERRIE DOE TOCH 'S NORMAAL.
Zak weg, vrouwtje boos.... mensen ik zal ze nooit snappen, het was dezelfde zak als 's middags!

Het wordt tijd dat ze weer aan het werk gaat, volgens mij heeft ze teveel vrije tijd.

Gr String

Geen opmerkingen: