zondag 3 augustus 2008

Rustige week

Zo ik heb een rustige week achter de rug. Soms wat visite, vrouwtje was een paar keer een paar uurtjes weg maar verder is ze er altijd (zoals het hoort) en staan eten en drinken perfect op tijd klaar.

(Hier zit ik even in haar tas te snuffelen, je weet maar nooit of er een plakje kipfilet in zit....)

Als beloning ben ik extra lief en geef heel veel knuffels. Ik vind het altijd leuk om bij de computer te zitten en een beetje mee te kijken.

(Hier help ik mee om de snoertjes uit de knoop te halen!, aardig he)

Het was deze week heel erg warm en daar hou ik niet van. Dus zoek ik maar steeds naar koele plekjes, onder het bed, op een kast, noem maar op maar ja het lijkt wel of het overal 30 graden is.

(Leuk fotootje he, het is niet mijn baasje hoor, maar zijn oom toen hij klein was... ik weet niet hoe dat gaat maar op dit lijstje staat steeds een ander fotootje)

Vandaag is het gelukkig koeler en ben ik weer helemaal in mijn element.





Kijk vrouwtje, dit is het snoertje voor de digicamera...

Helaas vechten Kim en ik erg veel, soms is ze aardig maar heel vaak wil ze gewoon de baas spelen en dat kan ik natuurlijk niet accepteren!

Groetjes Kim

Geen opmerkingen: