zaterdag 27 december 2008

Kerst is voorbij

Zo de kerst is voorbij, maar de boom staat er nog. Dat vindt ze gezellig.
Ik voel me helemaal niet lekker, volgens vrouwtje ben ik krols.
Wat dat is weet ik niet, maar ik denk dat het zoiets als de overgang is; hier heeft vrouwtje het altijd over... je voelt je 'opvliegerig' en ongemakkelijk en loopt de hele dag te krijsen... (ha ha).
In ieder geval betekent het dat ik binnenkort weer naar de dokter moet. Bah, niet leuk!

Ik zit nu vaak ergens onder, beetje verstopt, maar soms ga ik even een beetje naar buiten kijken.
Het is mooi weer maar koud, ik ben blij dat we binnen zitten. Ik hoor de hele dag rare knallen buiten, dat is eng. Kim is er bang van maar ik niet... ik vind het gewoon stom.
Soms moet ik van baasje op de gang, dan wordt hij gek van mijn ge 'prrrt'.
Nou ja, nog een paar dagen.
Maandag maak ik een top tien van de meest opwindende gebeurtenissen afgelopen jaar, en denk maar niet dat Obama op één staat ...

Geen opmerkingen: