zondag 7 december 2008

Onderbroekenlol

He het is weer zondag. Lekker rustig, zonnetje erbij, en gelukkig, volgens mij is vrouwtje weer beter. Ze hoest niet meer zo erg en de zakdoekpropjes zwerven niet meer door het huis. Er liggen geen pillen en drankjes meer op tafel - jammer, kan ik ze er niet meer afgooien.
En ze is een stuk vrolijker en heeft weer een gewone stem, nou ja, dat is heel fijn.
Ik heb weer een paar leuke foto's van Kim, die is toch wel erg grappig, soms. Als ze boos is op mij verstopt ze zich in de badkamer (als de kamer van baasje dicht is). Ze ligt dan op de handdoeken, wat vrouwtje niet goed vind, of in de mandjes met sokken, ondergoed en andere badkamerspullen. ha ha, ziet ze er niet ontzettend grappig uit.




Ik ben eigenlijk altijd erg lief, ik knuffel vrouwtje vaak - hoe meer knuffels, des te meer lekkere hapjes, zullen we maar zeggen. Als ze bij haar lappie zit, kom ik altijd even meekijken. Heel gezellig.

Hoewel ik ook wel eens hoor: 'rot op String' nou ja, alleen maar omdat ik een beetje aan snoertjes knabbel of af en toe een knopje van de computer indruk... gisteren deed internet het niet meer, had je haar moeten horen! Gewoon dat blauwe knopje, bovenaan vrouwtje.

Baasje is ook stom hoor, hij heeft een nieuwe laptop, met een mooi appeltje erop, oh oh hij is zo netjes erop. Eet zelfs geen chips in de buurt. Ik mag niet eens meer op de tafel springen van hem... Maar jullie kennen, ik doe het lekker toch hoor! hoewel ik helemaal niet van appels hou. Geef mij maar boerenbelegen kaas ... hmmm heerlijk.
Fijne zondag! String

Geen opmerkingen: