zaterdag 14 februari 2009

Goedemorgen

Goedemorgen, Valentijnsdag ... tja ik doe er niet aan hoor!
Het is druk geweest voor vrouwtje de laatste weken. Wát ze doet weet ik niet, maar als ze thuiskomt van school dan kan ze alleen nog maar op haar stoel zakken en TV kijken.
Ik vind het niet erg hoor. Ik ga lekker op haar schoot liggen knorren.
Ze is moe ... altijd.
Gelukkig is baasje meer thuis, hij is aan de studie dus overal liggen weer leuke papiertjes om op de grond te gooien ha ha ha. Wel vervelend dat hij me vaak 'kutbeestje' noemt, alleen maar omdat ik soms op zijn nieuwe laptop van 2500 eurootjes wil slapen...
Kim is lief, we spelen veel en slapen samen. Dit is een foto van kim, vanmorgen. Ze moest even poseren voor de foto!


Fijne dag en ik zal dit weekend nog wat foto's van mezelf posten!

Geen opmerkingen: