zondag 1 februari 2009

Kattengeschiedenis 'Aapje'

Toen vrouwtje uit Hoorn verhuisde, ging ze in de binnenstad van Amsterdam wonen. Dit was in 1979.
Daar nam zij een katje, zwart-wit dat ze 'Aap' noemde.
Deze foto's zijn van aapje toen ze nog heel jong was. Op het Singel (ha ha let op die rommel met sokken en dan loopt ze altijd te mopperen op de sokken van baasje...)

Ze nam de kat ook mee naar kantoor...





Waarom mag ik eigenlijk niet mee naar school?
Met aapje heeft ze nog heel wat avonturen beleefd, hierover later.

1 opmerking:

tijger zei

Hoi String,
Jeetje string wat ben je gegroeid zeg, je bent nu een echte kat ipv een katje.
Ik las ook dat je geopereerd bent.
Zielig hoor ik hoop dat de pijn helemaal over is.
Hoe is het met je vrouwtje???????????????
Zeg maar dat ik haar mis op het sb forum, daar kom ik alleen nog om te kletsen want ik doe geen sb meer.
En jouw vrouwtje????????????

Doe je haar de groeten van mij???
Dikke kus

tijgertje