zaterdag 17 mei 2008

Niet leuk

Gisteren naar de dokter geweest. Ik vond het niet leuk!
Eerst in die stomme mand met de auto. Daarna in een stinkende wachtkamer.
Toen ik even uit de mand mocht riep wel iedereen 'oh wat een schatje' maar wat koop ik daarvoor.
Die dokter is niet aardig, hij knijpt en prikt met en stopt ook nog een vies pilletje in mijn mond.
Hij zei wel dat ik 'een leuk beestje' was... nou ja, heeft die man wel ogen in zijn hoofd.

Ik ga er niet meer naar toe!
Maar helaas maakte Patries al weer een afspraak, net of ze het leuk vindt die mensen geld te geven om mij te laten knijpen en prikken.

Ik heb weer extra hard zitten bijten op bed. Het filmpje is een beetje donker, maar het was dan ook al diep in de nacht.

String (helaas leuke filmpje lukt effe niet, misschien later!)

Geen opmerkingen: