dinsdag 13 mei 2008

Wat een geluk

Vandaag moest mijn vrouwtje voor het eerst, sinds ik hier woon, aan het werk.
Vanmorgen was ze heel vroeg op, ik kreeg veel te vroeg mijn eten... maar we mochten gelukkig wel in de kamer blijven.
Vanwege een klein ongelukje had ik de hele nacht alweer op de gang gezeten, snap je.
Het was wel saai, allebei de hele dag weg. Tuurlijk de bakken, eten en drinken is er genoeg.
Maar ik wil knuffelen en bijten en heel veel aandacht...
Gelukkig is Kim nu wel aardig hoor, ze gromt niet meer en soms slapen we samen op de bank.
Ik spring af en toe achter de deur vandaag boven op haar, dat vindt ze dan weer niet leuk.
Nou ja, die dagen komen wel om.

Brrrr ik hoorde iets: morgenavond moet ik naar de dierenarts... klinkt niet als een gezellig uitje...

String (ik ben een beetje bang!)

Geen opmerkingen: