vrijdag 4 juli 2008

NIET LEUK VANDAAG

Vandaag was het niet leuk.
Veel te warm enne eerst stond die stomme mand in de kamer.


Ja ja Kim lach maar om me.

Toen in de bloedhete auto naar de dierendokter.
Kijk hier in Landsmeer.

Binnen kreeg ik weer een prik (waarom... ik ben toch niet ziek) en een pil.
Die dokter was lief: hij vond me prachtig, heel mooie ogen, grappige oortjes, goed op gewicht (1,7 kilo) en een lief poesje. Dat klopt.
Hij zei ook dat we voortaan beter brokjes kunnen eten, beter voor de tanden. Ja, laat ie lekker zelf brokjes eten, wij willen onze whiskas junior!
Kijk hoe zielig ik was:
Thuis heb ik vooral veel geslapen en gelukkig was Kim heel lief voor me.
Nou ja, al met al zal het wel ergens goed voor me zijn.
Maar ik ving ook enge dingen op: ontwormen, speciale noorse boskat bacterie, steriliseren. Gelukkig snap ik niet alles maar vanaf nu hou ik die f*** mand in de gaten!
Doei voor nu String

1 opmerking:

Christien zei

String het schiet niet op met die mand he!
Gewoon de volgende keer je versttoppen, maar aan de andere kant kan het ook leuke dingen inhouden he, lekker weg met vrouwtje. Maar eens afwachten he.
Lief zijn voor Kim he!

Hondengroeten van S10