maandag 21 juli 2008

She's back

Na een weekje rust met de jongens in huis is vrouwtje terug.
Tja ik heb per ongelijk een paar snoertjes van oortjes en headsets doorgebeten, sorry mijn fout.
Maar verder ging het goed, hoewel ik een paar klachten heb: soms te weinig eten én de hele week op dezelfde bak, dat kan echt niet!
Maar nu is het weer in orde.

Ik ben nog niet lief tegen vrouwtje, ze moet gewoon niet zomaar lang weggaan. Daar houden wij katten niet van.



's Kijken of ze nog iets voor ons meegenomen heeft:



Er zat iets voor ons in! Helemaal uit Hongarije...Zal ik later nog laten zien.

Kijk zo mager zijn de Hongaarse katten:

Nou, die heeft wel meer dan een dag geen Whiskas junior gehad, moet zeker zelf zijn kostje bij elkaar scharrelen. Brrr van die vieze muizen en mollen zeker!

Ze trouwens nog niet zichzelf. Zit maar op haar stoel te zuchten en te kreunen over pijn in haar benen. Ziet er raar uit hoor, die bloederige wond en dat dikke been. Nou ja, zal wel weer goed komen.
Hoi voor nu String

2 opmerkingen:

Leopoldo Mosquera zei

Me gustan mucho laspersonas que aman a los animales. Bonitos gatos y blog. Felicitaciones

Un saludo desde España.

Anoniem zei

Dag lieve String! Jij kent me niet, maar ik volg heel trouw al je avonturen vanuit Antwerpen. Je bent een echte ster en zelfs in het verre Spanje heb je fans zo zie ik! De diashow van vrouwtjes vakantie was leuk om te zien. Toen ik die bus op het einde zag .. dat was wel akelig. Alles ok met het been van vrouwtje?
Groetjes,
Sabine