zaterdag 25 oktober 2008

Liever zij dan ik hoor....

Gisteren was vrouwtje bij tante Marion. Zij moest met mijn neef Hamish en haar andere poes Pippa naar de dierenarts. Dat is helemaal niet leuk.

He, die mand ken ik, mijn neef is al net zo'n grapjas als ik.

Pippa wil niet op de weegschaal. De dierenarts maakte een grapje: ja vrouwtjes houden niet van de weegschaal. Ze is een paar kilo te dik en moet op dieet!
Hamish had geen zin in die prik; hij verzette zich als een echt man maar werd tenslotte overmeesterd door vier (!!!) dames.
Hamish is toch wel een ster! Tante Marion is dol op hem.
En ik hoorde van vrouwtje dat hij ook van scrappen houdt. Hij komt er gezellig bij zitten en steelt af en toe een knoopje of een lintje. Hi hi, het zit allemaal in de genen, zei Darwin al (geloof ik).
String

Geen opmerkingen: