zondag 5 oktober 2008

Zoals het nu gaat

Jeetje alweer een week voorbij.
We hebben niets meer van Kim gehoord, of eigenlijk bijna niets meer:
zondagavond heeft Julian haar nog gezien, ze scharrelde door de tuin van Jannet en rende weg zodra de deur openging.
En vrouwtje droomde dinsdagnacht van Kim. Dat ze terugwas en dat ze heel groot en wild was geworden. Maar toen ze om 7 uur naar buiten ging, naar haar werk, zag ze Kim bij de vuilstort... was het nog een stukje droom of was het echt Kim.
In ieder geval was ze weg toen vrouwtje beneden kwam. Ze heeft een tijdje gezocht en staan roepen maar niets te zien en te horen.
Het is heel raar zonder Kim. Overdag een beetje saai maar 's avonds speel ik gezellig met vrouwtje en baasje. Ik klim lekker vaak op schoot en wordt veel geknuffeld. Behalve natuurlijk als ik af en toe aan een snoertje knabbel. Ik kreeg n.b. de schuld ervan dat het modem van Tele 2 kapot was (ik geef toe dat ik het omgegooid heb). En nu doet ie het gewoon weer hoor dus....
En ik mag ook niet erbij blijven als vrouwtje zit te scrappen. Ze wordt boos als ik haar spulletjes van tafel gooi, maar ja, mag ik me ook een beetje kreatief uitleven? Of niet soms?
Nou ga ik maar weer 's slapen. Als ik naar buiten kijk word ik erg verdrietig: zit Kim nu helemaal alleen buiten in de storm en de regen... kan ze wel eten vinden?
Volgens een kennis van vrouwtje wordt het heel moeilijk om haar nog binnen te laten wennen, ze is nu 'verwilderd'.

(hebben jullie mijn filmpje gezien? elke dag heb ik een wild uurtje -ook al ben ik dan niet verwilderd- ha ha dat schijnt mijn oom Hamisch in Den Haag ook te hebben)

Geen opmerkingen: